Lyrik in Bewegung im Rahmen eines Poesiefestivals – online workshop

Volem compartir amb vosaltres una proposta molt engrescadora que ens ha arribat de part del Goethe Institut de Barcelona que s’ha organitza en col·laboració amb Goethe Instituts de Lisboa, Porto i Madrid dins del marc del festival de poesia. Es tracta d’un taller en línia, titulat: Online-Workshop “Lyrik in Bewegung – Deutschsprachige Gedichte inszenieren, interpretieren und digital präsentierenque està adreçat al professorat que vulgui debatre i editar poemes amb els alumnes a classe i participar en la activitat del festival de poesia del 10 de maig.

El taller té lloc de manera virtual el dia 3 de febrer. Cal fer la inscripció abans del 30 de gener de 2023 escrivint un correu a: bkd-barcelona@goethe.de

Des del SLEO us animem a participar-hi tant en el taller com en el festival amb els vostres alumnes!

Per més informació.