Nova plataforma d’Educació Escolar Europea

A partir del maig del 2022, les plataformes School Education Gateway i eTwinning de la Comissió Europea se sotmetran a una renovació substancial que donarà lloc a l’única Plataforma integrada d’Educació Escolar Europea, quedant tots els continguts i serveis disponibles en un únic lloc. A aquesta pàgina web trobareu preguntes i respostes més freqüentes sobre la nova plataforma.

Per accedir a la nova plataforma cal tenir un compte Eu Login, servei d’autenticació d’usuaris de la Comissió Europea. En aquest tutorial s’explica pas per pas com crear-lo. Per sincronitzar el compte de la Plataforma Europea d’Educació Escolar amb el compte d’eTwinning o School Education Gateway, per EU Login cal proporcionar la mateixa adreça de correu electrònic que es va utilitzar en registrar-te a eTwinning o School Education Gateway.

A l’article publicat a la web del Servei Nacional de Suport a eTwinning trobareu més informació.