Problemes tècnics amb la nova plataforma d’Educació Escolar Europea

La nova Plataforma Europea d’Educació Escolar no està funcionant 100%. Des del SLEO recomanem el següent:

• NOUS REGISTRES eTwinning: No fer nous registres a la plataforma fins al nou avís
  • eTwinners registrats: Tancar els projectes fins al juliol si no es preveu continuar treballant en ells al curs vinent. Descarregar projectes i grups de treball creats abans de l’1 de juliol de 2018, ja que no es migraran a la nova plataforma.

Esperem que aquesta situació se solucioni aviat. Us mantindrem informats i informades i mentrestant, preguem paciència a tothom!

Novetat: Més recomanacions de part del SNA trobareu a aquesta pàgina web.