ESTADES FORMATIVES PER A PROFESSORAT. MINISTERIO DE EDUCACIÓN Y FP

El Ministerio de Educación y formación profesional ha fet pública la convocatòria per a l’adjudicació de 117 places per a la realització d’estades professionals en centres educatius europeus d’Alemanya, Àustria, Bèlgica, Dinamarca, Finlàndia, França, Itàlia, Noruega, Països Baixos, Portugal, Regne Unit, la República d’Irlanda, Suècia i Suïssa. Es tracta de visites d’estudi en què un centre educatiu d’un dels països participants acull a un docent espanyol per un període de dues setmanes, durant el qual es desenvoluparà el pla d’activitats programades conjuntament. Aquesta visita no implica impartir docència. Els objectius del programa són:

a) Fomentar la millora de les competències professionals dels / les participants, tant pel que fa a la seva àrea específica de treball com en les llengües d’ús durant l’estada.
b) Participar en la vida del centre escolar europeu mitjançant l’observació de la pràctica docent a l’aula, la participació coordinada en la docència, l’estudi de mesures d’acompanyament a l’alumnat, l’anàlisi de prodeciments d’evaluació, orientació i direcció de centres.
c) Elaborar projectes pedagògics comuns de caràcter intercultural i multidisciplinari que afavoreixin l’enriquiment de l’alumnat i amb el personal docent, així com l’interncanvi de bones pràctiques pedagògiques.
d) Profunditzar o consolidar projectes internacionals d’intercanvi i/o associacions entre centres escolars durant i després de l’estada.

Teniu més informació aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *