Reptes d’App Inventor. Comencem!

Reptes App Inventor

Voleu participar amb els vostres alumnes en els reptes d’App Inventor d’aquest curs?

Us presentem una nova iniciativa que pretén fer més visible la programació amb App Inventor als centres, alhora que ajudarà a fer créixer la comunitat de professors que treballen amb aquesta eina.

En què consisteix?

• Feu els reptes en qualsevol moment. Als fòrums de cada repte trobareu la informació necessària: descripció, material complementari, enllaços, etc. No hi ha dates d’entrega fixades, vosaltres decidiu en quin moment fer els reptes. Podeu adaptar-los a la vostra programació i fer-los amb els vostres alumnes en qualsevol moment del curs. Cada segona quinzena de mes apareixerà un repte nou.
  • Participeu en el fòrum de cada repte, plantejant dubtes o ajudant a solucionar-los, enviant millores, etc..
  • Responeu als qüestionaris. Abans de cada repte trobareu una activitat inicial (qüestionari). Aquestes activitats ajuden a enfocar el repte i es focalitzen en els conceptes claus necessaris per a la seva resolució. És molt recomanable la seva realització, ja que els intents són il·limitats i us ajudarà a aclarir molts conceptes abans de dissenyar i programar.
  • Enviar la solució del Repte. En aquest formulari podreu enviar la vostra proposta de solució a cadascun dels reptes.

Guanyeu punts i feu visible el vostre centre al mapa de Centres App Inventor.

Tant les activitats inicials com el lliurament de les solucions dels reptes i la participació en el fòrum  faran guanyar punts al vostre centre. La puntuació, juntament amb el nom del centre es faran visibles en el mapa de centres App Inventor de Catalunya. Podreu fer visible al vostre centre i motivar als vostres alumnes per guanyar punts i situar-vos en nivells superiors dins del mapa (marcats amb colors segons la puntuació).

Avui s’ha publicat el primer Repte d’App Inventor d’aquest curs:

Repte: Pissarra d’entrenador

S’ha de fer una App per tal que un entrenador de bàsquet pugui donar orientacions als seus jugadors durant els temps morts.

Des d’avui, podeu respondre al qüestionari d’aquest repte i els alumnes poden desenvolupar l’App i enviar-la.

El fòrum d’App Inventor per a docents és el lloc on compartir pistes addicionals, orientacions, dubtes …  serà una informació útil que podeu fer arribar als vostres alumnes. Recordeu que per entrar en aquest fòrum heu de fer-ho amb el vostre usuari XTEC, clicant sobre la icona de Google:

Animeu-vos a participar!