Into Orbit

Diverses escoles i instituts s’estan preparant per participar en el repte FIRST LEGO league INTO ORBIT.  El repte està adreçat a alumnes entre 10 i 16 anys, i els anima a convertir-se en científics i enginyers virtuals. Durant la temporada, els equips han de realitzar un projecte científic per resoldre un problema real. També construiran i programaran un robot autònom utilitzant la tecnologia de LEGO® MINDSTORMS® per resoldre les missions del Joc del Robot.

Durant els mesos de gener i febrer s’estan fent els torneigs classificatoris, i la gran final serà al mes de març. Els millors equips podran presentar-se als torneigs internacionals d’abril-juny.

Veieu, com a mostra, com s’estan preparant a l’Escola Catalunya de Sant Adrià de Besòs!