Jornada És l’hora de triar TIC: Planteja’t el teu futur!

Amb motiu del Dia Internacional de les Noies a les TIC, el proper dijous 28 d’Abril,l’Associació Itscool organitza, en col·laboració amb les universitats i escoles universitàries TIC, la Jornada “És l’hora de triar TIC!” per posar en valor els professionals, els graus i  la transversalitat de les TIC, des de diferents àmbits.

Enguany, la jornada porta el títol “Planteja’t el teu futur” i se celebrarà online el 28 d’abril, de 12 a 13 hores . Es compartiran experiències de persones recentment graduades en Enginyeries en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), que estan treballant en diferents sectors.

La sessió s’adreça a l’alumnat d’ESO i Batxillerat amb el propòsit d’ajudar-los a conèixer més aquests estudis i el món laboral i motivar-los cap als estudis TIC, ja que les empreses necessiten  professionals d’aquests àmbits. S’ofereix la possibilitat de plantejar a l’avançada preguntes als ponents,  per whatsapp o per correu. Trobareu més informació i el formulari d’inscripció en aquest enllaç.