Oberta la inscripció des d’avui 28/04 per a Scratch Challenge i MHM i a partir del 3/05 per App Education

Us informem que ja us podeu inscriure a partir d’avui dimecres 28 d’abril per a participar en l’Scratch Challenge i en l’MHM i a partir del 3 de maig per a App Education.

mSchools Student Awards és un certamen que premia la tasca que duen a terme els alumnes dins el programa mSchools, reconeixent la feina desenvolupada pels participants dels concursos Scratch Challenge (3r, 4t, 5è, i 6a Primària; 1r i 2 d’ESO), Mobile History Map (Primària, Secundària, Centres d’adults, Serveis Educatius i projectes intercentres o interetapes) i App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles formatius).

Us agraïm la vostra col·laboració i participació.