Seminari web vídeos promocionals i Pitch: 3 de Maig

Seminari web Vídeos promocionals i Pitch  📽

El proper 3 de maig us oferirem un nou seminari web emmarcat dins de la proposta educativa AppEducation de la iniciativa mSchools, orientat en aprofundir en la creació i desenvolupament de vídeos promocionals i en la realització de pitches.

Aquest seminari s’adreça al professorat de secundària i cicles formatius que participen a la proposta educativa mSchools AppEducation, o estan interessats en participar-hi.

Compartirem i donarem eines pràctiques als docents per enfocar la creació de continguts audiovisuals promocionals, de la mà de ponents professionals del sector del mon de la comunicació audiovisual.

L’objectiu d’aquests seminaris és acompanyar i guiar el professorat perquè puguin millorar l’acompanyament del seu alumnat en el projecte mSchools AppEducation. Us podeu inscriure al següent formulari.

El seminari es durà a terme el dia 3 de maig de 2022 en horari de 17.30 a 19.00 h al següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=rMp1Z6t4zeI

Us hi esperem!