Taller online AppEducation: el Model de negoci 8 de Març

El proper 8 de Març us oferirem un nou seminari web emmarcat dins de la proposta educativa AppEducation de la iniciativa mSchools, orientat en aprofundir en el coneixement i el desenvolupament dels models de negoci.

Aquest seminari s’adreça al professorat de secundària i cicles formatius que participen a la proposta educativa mSchools AppEducation, o estan interessats en participar-hi,

El seminari constarà de dues parts:

• Una primera part, on compartirem coneixement teòric i donarem eines pràctiques als docents per enfocar que és el model de negoci i la seva rellevància.
  • Una segona part, més pràctica, on el professorat realitzarà un taller d’elaboració de model de negoci en línia, conduïda per dinamitzadors professionals.

L’objectiu d’aquests seminaris és acompanyar i guiar el professorat en les darreres fases de la metodologia design thinking perquè  puguin millorar l’acompanyament del seu alumnat en el projecte mSchools AppEducation.

El seminari es durà a terme el dia 8 de març de 2022 en horari de 17.00 a 19.00 h

Podeu trobar el vídeo de  la sessió al canal Youtube: https://youtu.be/JEFDE-qCDSk

Us hi esperem!