YOMO Barcelona. CIÈNCIA + TECNOLOGIA

Més de 22.000 adolescents i educadors de Catalunya i la resta d’Espanya en YOMO: The Youth Mobile Festival.

Quan                 26 febrer – 1 març 2019

On                     La Farga de l’Hospitalet, Barcelona

El programa

Aquest programa de tarda – desenvolupat en col·laboració amb el Departament d’Educació, el programa mSchoolsOur Dream School i gràcies al patrocini de Intech3DLego Education Robotix, Microsoft, Samsung i SM Educamos – consta de múltiples conferències i tallers simultanis on els docents poden escoltar, veure i experimentar propostes i metodologies innovadores per l’aula.

1. Aarón Fortuño

És el primer any que ens inscrivim al YoMo, i crec que serà l’últim. El procés d’inscripció és infernal, demanen una munió de dades privades dels alumnes i les seves famílies que són totalment fora de qualsevol justificació raonable -tret que vulguis recopilar dades privades per poder bombardejar a spam i coses així…- i ens està suposant una inversió de temps, energia i dedicació que no creiem que puguin compensar les 3h de visita que farem.

Fatal la organització prèvia, ja us comentaré un cop allà què tal!