Centres eTwinning 2024 – Convocatòria oberta

Ha arrencat el període per a la presentació de sol·licituds per a l’acreditació eTwinning School.

L’acreditació eTwinning per a centres escolars reconeix i valora la implicació, el compromís i la dedicació no només de cada membre d’eTwinning, sinó de tot el col·lectiu escolar, on equips de professors i directors treballen conjuntament. En aquests moments, a Catalunya, 18 centres eTwinning han estat reconeguts per la seva excel·lència. Per a més informació llegeix el següent article.

Els requisits per ser un centre elegible són els següents:

• El centre educatiu ha d’estar registrat a eTwinning durant més de dos anys (des de l’01/01/2022 o abans).
  • El centre educatiu ha de comptar amb almenys tres professors de l’escola que hagin participat en projectes, desenvolupament professional o altres activitats eTwinning des de l’1/01/2022.
  • Un dels professors de centre ha d’haver obtingut com a mínim un Segell de Qualitat Nacional per un projecte europeu eTwinning des de l’1/11/2021.

Si el vostre centre compleix aquests requisits, tots els membres d’eTwinning de l’escola, registrats a ESEP, rebreu una invitació per correu electrònic per omplir el formulari de sol·licitud i una notificació.

En rebre aquestes comunicacions, accediu al vostre espai eTwinning i feu clic a l’enllaç “Sol·licitud del Segell eTwinning per a centres escolars”.

Important! Només s’acceptarà una sol·licitud per centre!

Assegureu-vos de presentar la sol·licitud abans del 29 de febrer de 2024!

Per a més informació, podeu consultar aquí