Es cerca centre per liderar un projecte d’Aliances per a la Innovació

Es cerca centre per liderar un projecte d’Aliances per a la Innovació descrit en aquesta concept note.

Els criteris que es tindran en compte a l’hora de determinar la participació d’un dels centres que es presentin seran els següents:

1. Haver format part en els últims 4 anys del programa Dualfp i Mobilitatfp. (4 punts)

2. Tenir integrada la mobilitat del centre en els seus processos de qualitat (2 punts)

3. Haver participat en els últims 4 anys en projectes Erasmus+ KA2 (2 punts per projecte)

4. Haver tingut projectes de mobilitat d’alumnat i professorat propis amb el SEPIE en els últims 4 anys (4 punts)

La data límit de presentació de sol·licituds serà el 23/06/22.

Si hi esteu interessats, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del correu mobilitatfp.educacio@gencat.cat amb l’assumpte participa DUAL PLUS.

En cas d’empat s’escollirà el centre que ha fet abans la petició.