FP & EOI Together

El Projecte FP & EOI Together és una iniciativa de la Direcció General de Formació Professional que pretén posar en contacte centres de cicles formatius, artístics i esportius amb les EOIs d’un mateix territori a fi de desenvolupar un projecte de forma conjunta. Els companys de Salesians Sarrià s’han animat a participar-hi enguany i ens expliquen la seva experiència:

Tres alumnes del Grau Superior d’Administració i finances han participat en el Projecte FP & EOI Together per millorar la pràctica de l’anglès.

Eduardo Marín, Adrián Palacios i Ferran Piquer, estudiants de l’S1AF, han participat en el Projecte FP & EOI Together. El programa ha consistit en dues visites a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Esplugues de Llobregat, on ens han presentat les activitats de formació que ofereixen.

Els estudiants han assistit a una sessió d’speaking i una altra de writting per millorar les competències comunicatives en anglès a fi d’ajudar-los en la seva inserció laboral.