Orientacions per a l’elaboració dels informes d’avaluació a l’educació bàsica

10 respostes a les 10 preguntes més freqüents relacionades amb els informes d’avaluació:

  1. Què diu la normativa?
  2. Què vol dir que cada centre ha d’elaborar un model propi d’informe d’avaluació?
  3. Què vol dir naturalesa qualitativa?
  4. Què vol dir que l’informe ha de reflectir els resultats obtinguts en el procés d’aprenentatge?
  5. Què vol dir que l’informe ha de reflectir els aspectes acadèmics, personals i evolutius que es considerin oportuns?
  6. Què vol dir que l’informe ha de contenir, si escau, les mesures i suports d’atenció educativa que s’hagin adoptat o que s’hagin previst?
  7. Quants informes d’avaluació s’han de fer?
  8. Els informes d’avaluació s’han de fer a través d’Esfer@?
  9. Als informes trimestrals cal fer ús dels termes sobre el procés d’assoliment de les competències (NA, AS, AN i AE)?
  10. Quan s’han d’avaluar les competències transversals?
signe de validació
Scroll to Top