Publicades les bases dels concursos mSchools Student Awards!!!!!

Ja estan publicades les bases dels concursos mSchools Student Awards

• mSchools Student Awards Certamen que premia la tasca que duen a terme els alumnes dins el programa mSchools, reconeixent la feina desenvolupada pels participants dels concursos Scratch Challenge (3r, 4t, 5, i 6è Primària; 1r i 2 d’ESO), Mobile History Map (Primària i Secundària) i App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius).

Participeu a Scratch Challenge i podreu crear amb els vostres alumnes històries interactives, simulacions, jocs i animacions amb programació. Proposta didàctica dirigida al Cicle Mitjà i Superior de Primària, però també aplicable a 1r i 2n d’ESO, centrada en l’aplicació del pensament computacional mitjançant l’aprenentatge de la programació en Scratch. La proposta s’estructura en sis mòduls, que evolucionen seqüencialment en complexitat, formats cadascun per 12 sessions d’una hora. Cada mòdul planteja un repte que els alumnes hauran de resoldre de forma progressiva i treballant en grup. Des de la targeta de cada mòdul es pot: Accedir a les activitats sense necessitat de fer cap descàrrega; Descarregar i instal·lar el curs en el Nodes o en Moodle del centre. Disposeu de la Guia docent Enllaç a un conjunt d’orientacions per desenvolupar les propostes didàctiques a l’aula. A més compteu amb els mini reptes relació de propostes lúdiques a treballar amb l’alumnat, distribuïdes en dos tipus (inicial i avançat) que tenen com a objectiu motivar la necessitat de consultar els diferents mòduls del curs amb el qual es facilitarà la visita de tot el material didàctic.

App Education és una proposta didàctica dirigida a 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, centrada en el disseny d’aplicacions i el desenvolupament de prototips, amb el suport de professionals en actiu d’empreses líders en el sector i disponible en anglès i català. Els materials de 3r i 4t s’han actualitzat, i des de l’estiu disposeu de les noves versions. Per trobar el suport de professionals de la indústria, els docents poden accedir a la plataforma experts.mobileworldcapital.com

Mobile History Map Promou els projectes desenvolupats pels alumnes i compartits a la plataforma digital Mobile History Map, una web i app de georeferenciació que fomenta el treball per projectes i l’aprenentatge servei mitjançant el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.)

A la pàgina Seminaris Web PC Desendollat, Scratch i App Educations curs 2020-2021 en format targeta podeu accedir als diferents Seminaris Web sobre Pensament Computacional Desendollat, Scratch Challenge i App Education que ja s’han realitzat fins aquest moment del curs 2020-2021.