Oberta la convocatòria d’Estades d’Immersió Lingüística del MEFP

S’ha publicat la  convocatòria del Programa d’immersió lingüística en llengua anglesa que promou el Ministeri d’Educació i Formació Professional. Es tracta d’una beca adreçada a alumnes de 6è de Primària i 2n de l’ESO per estimular la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals. Els centres que entrin a la convocatòria podran participar amb un grup de 20 a 25 alumnes i coincidiran amb un centre d’una altra comunitat autònoma per tal de promoure la convivència i l’intercanvi entre alumnat i professorat de diferents territoris. Les estades seran d’una setmana de durada a la tardor de l’any 2021 o a la primavera del 2022.

L’eix temàtic d’aquesta edició té com a títol “Science can make a better world” i es desenvolupa al voltant d’interessos científics i mediambientals. Generalment, al matí es fan activitats comunes i a la tarda es desenvolupa el projecte que ha dissenyat cada centre al voltant de la mateixa temàtica.

És important tenir en compte que la data límit per presentar la sol·licitud és el proper dia 14 de juny.

Per més informació sobre el programa i la sol·licitud de participació podeu consultar el següent enllaç