XX Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

El proper 10 de novembre tindrà lloc la XX Jornada de Qualitat a l’Ensenyament. Recordeu que encara sou a temps d’apuntar-vos a les taules moderades per la Unitat de Mobilitat FP: la 31 i la 32. Totes dues es desenvoluparan de forma presencial a l’Hotel Exe Campus de la UAB entre les 10.50 i les 12.40. Les places són limitades i teniu de temps fins al 6 de novembre per inscriure-us-hi.

La taula 32 porta per títol “Tot el que necessites saber sobre els consorcis de mobilitat del Departament d’Educació” i us explicarà com es gestionen les mobilitats del consorci per a GS, GM i PFI, com cal omplir-ne la documentació justificativa i quins són els passos a seguir.

La taula 31 es diu “Cooperació internacional entre centres educatius” i comptarà amb el testimoni de tres instituts de referència –La Mercè (Barcelona), l’Escola del Treball de Barcelona i l’Escola del Treball de Lleida– per parlar de la seva experiència en projectes de cooperació internacional.