Microprojecte del PFI-PTT Mataró

El vídeo és resultat d’un projecte on l’alumnat i el professorat s’han coordinat per aconseguir un doble objectiu: agraïment als professionals essencials i la reivindicació dels drets laborals de tots plegats, aprofitant la celebració confinada del dia 1 de Maig. Moltes gràcies al grup que… Llegeix més»

Projectes Integrats dels alumnes del PFI-PTT Castelldefels

Els alumnes del PFI-PTT Castelldefels van presentar els seus projectes integrats de curs en els perfils d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, auxiliar d’instal.lacions electrotècniques en edificis, auxiliar d’establiments hotelers i de restauració i auxiliar de manteniment d’equips informàtics.
Els alumnes de muntatge i… Llegeix més»

Presentació del PI+FCT del PTT d’auxiliar de fontaneria del Prat de Llobregat

L’equip docent del PTT d’auxiliar de fontaneria, calefacció i climatització del Prat de Llobregat hem preparat el següent projecte. En ell trobareu les fases necessàries per dur a terme la planificació d’una instal·lació d’aigua calenta sanitària (ACS) d’un habitatge.
Projecte Integrat –… Llegeix més»

Propostes virtuals de cuina: repte pasta i repte xocolata

Continuant amb la cuina de confinament, cada setmana organitzem un Concurs Virtual on participen tots els alumnes. S’avalua la recepta, els ingredients emprats, l’escandall, els al·lèrgens, la millor fotografia,… Cada cop els alumnes s’esforcen més, ja que durant la setmana posterior s’envia un GoogleForm on tots els alumnes avaluen i voten el millor plat.

Us proposem diversos reptes: #Reptexocolata i #Reptepasta . Als adolescents, normalment els encanten aquests tipus de plat. Els alumnes han de posar creativitat per aprofitar els ingredients que tenen a casa i aplicar tots els continguts treballats al llarg del trimestre.

#pfiCAT #impulsFP

Repte per al perfil d’Auxiliar de cuina i càtering

 

1_#repteentrepa (1)

Cada setmana es prepara un repte a dur a terme per l’alumne des de casa seva, en aquest cas s’intenta que l’activitat no sigui massa costosa i que amb el que té al rebost i/o nevera prepari un entrepà. En aquesta activitat, ha de descriure l’elaboració, els ingredients i els al·lèrgens i/o intoleràncies del plat. Treballem continguts realitzats a l’aula i sobretot la imaginació i els gustos dels alumnes. Aquesta va ser la primera activitat setmanal del confinament.

La premisa que intentem transmetre al alumne és LESS IS MORE, sabent que en aquestes èpoques no podem gastar més del compte, i hem d’aprofitar tots els recursos que tinguem sense sortir de casa.#repteentrepa

La setmana següent, publiquem un formulari que l’han d’omplir tots els alumnes, comentant el que els sembla més ben presentat, més elaborat,…

#pfiCAT #impulsFP

Al PFI-PTT Guíxols Vall-d’Aro també vam celebrar Sant Jordi 2020

L’alumnat del perfil d’Auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic del PFI-PTTGuíxols Vall d’Aro va gaudir d’un Sant Jordi creatiu, explorant idees i realitzant activitats de creació i venda de productes relacionats amb la temàtica de Sant Jordi.  El seu resultat ha estat espectacular! Aquí en teniu un recull:

#pfiCAT  #impulsFP