Centres eTwinning

Logo del segell de centre eTwinning

Des de la plataforma europea, cada any s’atorga el Segell de Centre eTwinning a aquells centres europeus que reconeixen la importància i els valors d’eTwinning i els integren en les polítiques, la pràctica i el desenvolupament professional del centre, amb el recolzament de la direcció del centre.

Les eTwinning School (centres eTwinning) són centres europeus que destaquen per participar activament a la plataforma eTwinning, implicant el conjunt de la comunitat educativa, i per implementar projectes rellevants per al propi projecte educatiu i amb especial atenció a temes com la seguretat a la xarxa i la difusió i impacte dels projectes més enllà de l’àmbit intern del centre.

El procés per obtenir aquest reconeixement té dues fases:

• La primera fase és automàtica i s’hi han de donar els següents requisits: el centre ha de portar almenys dos anys registrat a eTwinning, ha de tenir almenys dos docents actius a eTwinning i ha d’haver obtingut un Segell Nacional de Qualitat en els dos darrers anys.
  • En la segona fase, tots els eTwinners del centre i el seu director/a rebran un qüestionari d’autoavaluació que contempla diferents aspectes essencials de la filosofia dels projectes eTwinning.

School label winners 2023-2024: https://school-education.ec.europa.eu/en/recognition/etwinning-school-label/winners-list?period=2023-2024

Per veure experiències de centres eTwinning mireu aquests vídeos:

Edició 2023-2024

En aquesta darrera convocatòria, divuit centres catalans han estat distingits amb el reconeixement de Centre eTwinning com a exemple de bones pràctiques :

Edició 2021-2022

En aquesta darrera convocatòria, vint centres catalans han estat distingits amb el reconeixement de Centre eTwinning com a exemple de bones pràctiques:

En aquest enllaç podeu consultar tots els centres eTwinning de l’edició 2021-2022.

Edició 2020-2021

En aquest enllaç podeu consultar tots els centres eTwinning de l’edició 2020-2021.

Edició 2019-2020

En aquest enllaç podeu consultar tots els centres eTwinning de l’edició 2019-2020.

Edició 2018-2019

En aquest enllaç podeu consultar tots els centres eTwinning de l’edició 2018-2019.