TANCAMENT DELS CURSOS SOBRE ABP DE FORMACIÓ INTERNA DE CENTRE (FIC) I CURS PER A COORDINADORS DE CENTRE DEL ACTIVAFP. OFERTA CURSOS FIC 20-21

Entre les funcions d’un coordinador del programa activaFP de centre està la difusió i formació del claustre de professors.
Aquesta setmana es tanquen els cursos de formació interna de centre sobre ABP que s’estaven desenvolupant als següents centres:

  • Escola Municipal del treball de Granollers
  • INS Alexandre Galí
  • INS Montsià
  • INS Santa… Llegeix més»

QUÈ ÉS LA DIVERSITAT CULTURAL I PER QUÈ M’HA DE PREOCUPAR COM A PROFESSOR/A D’FP?

Mònica Moreno
mmore382@xtec.cat
Professora Tècnica d’FP
Especialista en mitjans interactius i competències digitals crítiques (MSc UPF)
Assessora en interculturalitat (MA UdG)
 
Diversitat cultural, multicultural, intercultural, transcultural, inclusió, integració… No us sentiu embriagats/des de terminologia pedagògica, que sovint no materialitza? De tant fer-la servir, despullem de significat conceptes tan importants com respecte… Llegeix més»

Orientafp_experiències: DEL RUGBI A L’AULA

 
Per tal de millorar la convivència al centre i afavorir el treball en equip entre delegats i delegades dels diferents grups, a l’ETP Xavier de Barcelona aquest curs han estat treballant competències transversals a través de l’esport. A l’experiència participaren 4 grups de Batxillerat, 8… Llegeix més»

JORNADA DE CLOENDA XARXA ORIENTAFP: EXPERIÈNCIES EN ORIENTACIÓ PROFESSIONAL


Com assenyala  un dels darrers documents sobre orientació professional, consensuats entre diversos organismes internacionals –UNESCO, CEDEFOP, Comissió Europea, etc.–,  “l’orientació professional ajuda la gent a reflexionar sobre les seves ambicions, interessos, qualificacions, habilitats i talents, i relaciona aquest coneixement sobre qui són i amb… Llegeix més»

Projecte integrat amb FCT: Think Big

L’eix del projecte final del CFGS Màrqueting i Publicitat integrat amb FCT Think Big de l’Escola del Treball de Lleida és el comerç local i empreses de proximitat. Arran la Covid-10 la societat s’enfronta a un canvi de paradigma en el consum #MarketingPostcovid #MarketingTrends.
Llegeix més»