The Fonix

Logo The Fonix

The Fonix és un concurs adreçat als centres educatius catalans amb l’objectiu de reforçar la competència plurilingüe de l’alumnat i, especialment, l’aprenentatge de la llengua anglesa. La iniciativa es basa en el repte lúdic i la descoberta compartida, és fàcil d’integrar en el Projecte Educatiu de Centre i s’adequa a les línies pedagògiques innovadores que estan emergent en el sistema educatiu.

The Fonix vol contribuir, també, a desenvolupar el pensament crític i reflexiu de l’alumnat per tal que sigui capaç d’aplicar-lo per resoldre problemes de manera creativa i aprofitant, al màxim, els entorns digitals i la comunicació transmèdia.

El concurs es desenvolupa en dues fases: la primera, de caràcter col·lectiu, que té lloc dins de cada centre educatiu; i la segona de caràcter final, en la qual participaran els centres finalistes.

Enguany s’ha organitzat una nova versió del concurs amb dues categories d’educació d’adults segons el nivell de llengua anglesa i un tema relacionat amb els objectius de la UNESCO:

• Alumnat Anglès Inicial Adults (A1/A1+): GES 1, Anglès 1, Anglès 2, PPACFGM
    GENDER EQUALITY AND CULTURE
  • Alumnat Anglès Bàsic Adults (A2/A2+): GES 2, Anglès 3, CAM, PPCFGS, PPAU+25
  • COMMUNITY PROJECTS TO PROMOTE INDIGENOUS LANGUAGES

La participació és totalment gratuïta. El concurs es finança exclusivament amb les aportacions dels organitzadors, patrocinadors i col·laboradors.

Recursos

Podeu trobar les bases i el calendari amb més informació al web http://the-fonix.org/