Filmoteca de Catalunya

Logo Filmoteca de Catalunya

El programa Filmoteca per a les escoles té l’objectiu de fomentar l’interès d’infants i joves cap al cinema, així com formar els espectadors del futur posant en valor el nostre patrimoni cinematogràfic.

Cada curs escolar proposen diverses activitats adreçades a tots els nivells educatius: sessions matinals de cinema i sessions d’iniciació al llenguatge cinematogràfic acompanyades de material didàctic, tallers, visites, itineraris temàtics i recursos per al professorat. Es pot trobar el programa on-line a l’enllaç.

Com a novetat el curs 2019 – 2020, es pot sol·licitar l’accés a la modalitat virtual de les maletes pedagògiques 7 de Cinema, dissenyades per treballar el cinema a l’aula.

Els centres de formació d’adults poden sol·licitar visites guiades al Centre de Conservació i Restauració de Terrassa.