Orientacions i Recursos durant el període de confinament

L’actual context generat per l’epidèmia de coronavirus SARS-CoV-2 al nostre país i l’adopció de mesures extraordinàries com el tancament de les escoles suposa una oportunitat i un gran repte, a l’hora de garantir l’educació per a tothom, entesa com un dret fonamental i bàsic.

Als següents enllaços trobareu informació actualitzada sobre quatre grans àmbits d’actuació:

Orientacions i Comunicacions del Departament d’Educació en el període de confinament

Propostes de bones pràctiques telèmatiques i creació de xarxes

Pla d’acció centres educatius en línia. Entorns d’aprenentatge, webinars i videotutories

Formació del professorat

Des del Departament d’Educació us animem a aprofitar aquests dies per aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la vostra pràctica docent i també per prendre part en diferents activitats de formació a distància. Per fer-ho, us oferim un recull actualitzat de recursos i activitats didàctiques en línia que us poden ajudar tant a l’hora d’elaborar propostes didàctiques per al vostre alumnat per tal que pugui avançar en el seu procés d’aprenentatge, malgrat l’aturada de l’activitat presencial. Igualment, a l’apartat de formació hi trobareu propostes formatives, creades en el marc d’aquest context extraordinari.

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida us oferim un recull d’actuacions i recursos agrupades per fer més fàcil el seu accés. Esperem que sigui del vostre interès!