Noves tecnologies al GES del CFA Artur Martorell

L’alumnat del GES del CFA Artur Martorell ha començat el 2n trimestre amb nous mòduls, entre ells un mòdul optatiu que treballa les TIC dins l’aula i combina tres idiomes diferents. Podeu visitar el BLOG que els i les alumnes van creant a mesura que avança el trimestre!

L’objectius és transformar les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) en Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC).

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida volem felicitar el centre per aquest treball transversal que potencia l’adquisició de competències de forma globalitzada!!