Orientacions per als CFA durant el període de confinament

entrada a un parc infantil tancada per la policica

Des del Servei d’Educació al Llarg de la vida valorem molt positivament les tasques d’acompanyament, orientació i suport que esteu realitzant des dels centres de formació d’adults.

Són molt diverses les iniciatives preses, i a partir de les informacions facilitades pels CFA, hem elaborat un breu recull de les diferents eines i recursos telemàtics que esteu fent servir durant aquest període excepcional, de manera que altres centres puguin agafar idees inspiradores i promoure la creació de xarxes i intercanvi d’experiències.

Hem agrupat aquestes experiències en quatre grans blocs:

– Suports per a la coordinació de l’equip docent i organització interna
– Eines per a comunicacions i seguiment de l’alumnat
– Propostes formatives telemàtiques per a l’alumnat
– Altres informacions i pràctiques d’interès

Podeu accedir al document clicant a Orientacions telemàtiques per als CFA.

Si necessiteu més informació sobre alguna d’elles i voleu posar-vos en contacte amb els centres que les desenvolupen ens podeu escriure a elvedu@gencat.cat

Des del Servei us animem a continuar treballant en aquesta línia en aquests moments tan difícils!!