“Parlem de l’aigua” al CFA Els Tarongers

Durant el curs 2019-2020 el CFA Els Tarongers ha programat com a eix transversal d’aprenentatge “L’aigua“.

La primera activitat d’aquest centre d’interès i també relacionat amb la setmana cultural,  ha estat  la xerrada d’inici de curs sota el tema “Parlem de l’aigua” a càrrec del Sr. Xavier Obis de l’Agència Catalana de l’Aigua.

El tema de la ponència s’ha centrat en el cicle de l’aigua, des que es recull a la natura, passant per tot el sanejament, emmagatzematge, potabilització i transport, fins a la tornada a les llars. A més a més, s’ha parlat de l’estalvi de l’aigua, així com la seva importància al medi ambient.

Per part de l’alumnat i els docents de l’escola s’ha valorat molt positivament ja que ha permès un coneixement una mica més profund d’aquest bé fonamental per la vida i tan escàs.

biblioteca d'un centre escolar amb alumnes que assiteixen a una conferència

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida volem felicitar al centre per l’aposta d’aquest treball transversal!!