Setmana de la Ciència al CFA Marinada

conferència de les malalties minoritàries a un grup d'alumnes

Amb motiu de la Setmana de la Ciènciaconferència de les malalties minoritàries a un grup d'alumnes, el CFA Marinada va col·laborar un any més amb la Xerrada-Conferència de la Marató de TV3 d’enguany, amb el tema Malalties Minoritàries. L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de Montornès, el Sr. José A. Montero i una cinquantena d’alumnes d’accessos i de Llengua Catalana, Castellana i Anglesa. Tot un èxit, un cop més. Es va dur a terme, el passat dimarts 12 de novembre. La ponent va ser una jove estudiant en medicina, provinent de la Universitat Autònoma de Barcelona.

conferència de les malalties minoritàries a un grup d'alumnes

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida volem felicitar el CFA Marinada per l’esforç realitzat i per la bona acollida de l’activitat!!!