Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional i número de desempat

Tal com estableix el calendari de preinscripció i matrícula per al curs 2020-2021 s’ha publicat la llista de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació provisional als centre de formació d’adults.

Del 6 al 10 de juliol hi haurà el termini per presentar reclamacions a les llistes provisionals de preinscripcions en la seu del centre on es va presentar la preinscripció, per la via que el CFA hagi establert.

D’altra banda us informem que el número de desempat del sorteig de preinscripció d’adults és el 8.403. És a dir, les places s’adjudicaran mitjançant el número aleatori assignat a cada estudiant a partir d’aquest número.

La publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció amb la puntuació definitiva tindrà lloc 14 de juliol, i les llistes d’admesos i exclosos a cadascun dels ensenyaments així com la llista d’espera es farà pública el 16 de juliol.

La matrícula dels alumnes preinscrits amb plaça assignada (llista d’admesos) es realitzarà del 2 al 9 de setembre de 2020, i a partir del 14 de setembre de 2020, tindrà lloc la matrícula de l’alumnat de la llista d’espera en les places vacants.