CFA Pla de l’Estany de Banyoles: Sempre és un bon moment per aprendre!

El treball als centres de formació d’adults és ampli i divers com es mostra en aquest reportatge de la televisió de Banyoles al CFA Pla de l’Estany, el lema del qual és “Sempre és un bon moment per aprendre!”

Les motivacions que porten als alumnes a estudiar al centre són molt diverses. Trobem alumnat de totes les edats, de cultures i procedències diverses… però amb moltes ganes d’aprendre.

En el centre s’hi poden estudiar idiomes. Aprendre’ls no només els ajuda en la vida diària i a trobar feina sinó que també els permet una millor integració. Els ensenyaments són molt vivencials per aproximar-los a la realitat quotidiana.

També s’ofereixen itineraris personalitzats per obtenir el graduat en educació secundària que obre les portes en la recerca de feina o a continuar la formació acadèmica.

Al centre també trobem formació en informàtica, una competència bàsica en el món actual.

Tot un món de formació a l’abast de la ciutadania!