Dia Internacional de la Dona al CFA Eugeni d’Ors

Amb motiu del dia Internacional de la dona, el 8 de març, al CFA Eugeni d’Ors han treballat, de manera transversal, en la cerca i investigació de dones importants al llarg de la història.

Per una banda, els grups de GES1, GES2, CAM i Anglès, des de les àrees de ciències i llengües, han fet un treball d’investigació sobre dones significatives, creant presentacions en Power Point amb informació i imatges..

Un cop fetes aquestes presentacions, els alumnes de Competic han creat un codi QR per a cada treball, donant així, accés virtual a les diferents presentacions.

Això ha permès poder crear un gran mural amb accés directe, amb qualsevol dispositiu mòbil, a la informació de les diferents dones treballades, gràcies a la participació de tots els alumnes de l’escola.

En el següent vídeo podreu veure el treball de l’alumnat.

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida felicitem el CFA Eugeni d’Ors per la gran tasca pedagògica que realitzen el dia a dia!