Convocatòria Erasmus+ (2021-27)

logo de la convocatòria Erasmus + del curs 2021-2022

NOVETAT: La Comissió Europea ha anunciat que per problemes tècnics amplia el termini de presentació de sol·licituds per projectes de mobilitat KA1 al 18 de maig a les 12:00 hores (hora central europea).

Us volem recordar que ja ha començat el nou programa Erasmus+ per al període 2021-2027 amb canvis i noves oportunitats per a l’educació de persones adultes. El nou programa té la voluntat de ser més sostenible, més inclusiu i més digital.

Us animem a veure que ofereix i poder considerar la sol·licitud de finançament per als vostres projectes per aquesta o futures convocatòries.

L’11 de maig acaba el període per sol·licitar els projectes KA121 (centres educatius i autoritats educatives que han obtingut acreditació del 2020) i KA122 (per als que no tenen l’acreditació i volen demanar un projecte de curta durada de 6 a 18 mesos). La Comissió Europea ha anunciat que per problemes tècnics amplia el termini de presentació de sol·licituds per projectes de mobilitat KA1 al 18 de maig a les 12:00 hores (hora central europea).

El nou KA1 està centrat en les mobilitats d’alumnes i personal, realitzant activitats com ara: Mobilitat de professorat (job shadowing, docència, formació), mobilitat alumnes (en grup o individual de curta o llarga durada), acollir experts o professors novells i fer visites preparatòries.

El 20 de maig acaba el període per sol·licitar els projectes KA220ADU (Associacions de cooperació)  i KA210ADU (Associacions a petita escala).

El KA2 ofereix oportunitats d’intercanvi d’experiències i bones pràctiques,  cooperació entre organitzacions per tal d’adquirir experiència en cooperació internacional i produir resultats en una dimensió europea.

Trobareu més informació completa a la  Guia del programa i al web del SEPIE.

Esperem que us animeu  per aquesta convocatòria o futures i recordeu que estarem al vostre costat per facilitar-vos la feina!