Formació extraordinària del Servei d’Educació al Llarg de la Vida

Després de la bona acollida per part dels docents dels centres d’adults de la formació específica extraordinària de maig i de juny, des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida hem preparat unes MacroKudis de formació per adquirir i/o afiançar les competències digitals docents.

Aquestes MacroKudis s’ofertaran des del 14 d’octubre fins a l’11 de desembre de 2020 i estaran relacionades amb els ensenyaments de GESO, Competic i anglès. Es realitzarà a l’espai Odissea i serà totalment telemàtica amb un reconeixement de 15 h. Les activitats seran d’autoinscripció des de l’espai Odissea i per això no han aparegut a la formació del primer torn.

Us adjuntem els enllaços a l’espai Odissea amb una petita descripció:

Macrokudi de recursos per la pràctica pedagògica telemàtica en ensenyaments de COMPETIC per a persones adultes
Formació telemàtica per facilitar l’acció docent i l’orientació telemàtica de l’alumnat i per poder compartir experiències metodològiques en l’ensenyament de COMPETIC als CFA.
  Macrokudi de recursos per la pràctica pedagògica telemàtica en ensenyaments de GESO per a persones adultes
Formació telemàtica per facilitar l’acció docent i l’orientació telemàtica de l’alumnat i per poder compartir experiències metodològiques en l’ensenyament de GESO als CFA.
Macrokudi de recursos per la pràctica pedagògica telemàtica en ensenyaments d’anglès per a persones adultes
Formació telemàtica per facilitar l’acció docent i l’orientació telemàtica de l’alumnat i per poder compartir experiències metodològiques en l’ensenyament d’anglès als CFA.

També hem ofert una formació per a la preparació de les proves ACTIC Avançat. Es tracta d’unes càpsules formatives sense formador però amb un fòrum de consultes i que no tenen certificació. Començaran el 14 d’octubre i són d’autoinscripció. Us donem els enllaços per poder accedir-hi:

El curs està orientat a donar suport per a la preparació de la prova ACTIC oficial de nivell avançat sobre la competència en Tractament de la informació escrita. La prova no forma part d’aquest curs sinó que s’ha de realitzar en un centre homologat.

El curs està orientat a donar suport per a la preparació de la prova ACTIC oficial de nivell avançat sobre la competència en Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment. La prova no forma part d’aquest curs sinó que s’ha de realitzar en un centre homologat.

El curs està orientat a donar suport per a la preparació de la prova ACTIC oficial de nivell avançat sobre la competència en Tractament de la informació numèrica. La prova no forma part d’aquest curs sinó que s’ha de realitzar en un centre homologat.

El curs està orientat a donar suport per a la preparació de la prova ACTIC oficial de nivell avançat sobre la competència en Tractament de les dades. La prova no forma part d’aquest curs sinó que s’ha de realitzar en un centre homologat.

El curs està orientat a donar suport per a la preparació de la prova ACTIC oficial de nivell avançat sobre la competència en Presentació de continguts. La prova no forma part d’aquest curs sinó que s’ha de realitzar en un centre homologat.

Des del Servei us animem a participar-hi!