Premis XXVI Concurs El Gust per la Lectura

logo del XXVI Concurs "El gust per la lectura"El 16 de juny es va celebrar la Gala de lliurament de premis 2021 de la XXVI edició del Gust per la lectura.

Un lliurament de premis telemàtic amb nervis per saber qui eren les persones i centres guanyadors en les diferents categories  i també ple d’emocions.

Els centres de formació d’adults han participat com en altres edicions i  alguns han sigut premiats i/o han estat finalistes.

Volem felicitar a aquest alumnat dels CFAs i també al professorat que amb molta il·lusió i esforç han estat presents i que ajuden als seu alumnat a ser lectors competents, crítics i sobretot a que siguin capaços de gaudir de la lectura.

Menció especial als premiats i finalistes:

fotografia de dos alumnes del CFA Joan Sebastià Arbó

CFA Sebastià Juan Arbó, La pell freda, per la seva completesa, la qualitat i la diversitat de la proposta.

fotomuntatge amb una mà escribint i la fotografia d'una noia del CFA Les Corts

CFA Les Corts, Carta a una mare, per la seva original proposta, acurada lectura en veu alta i posada en escena.

fotografia d'un text de l'escrit del CFA Carme Karr

CFA Carme Karr , Herois Anònims, per la seva originalitat i que l’alumne ha entès el que suposa posar-se una vacuna

CFA Vallès, Fake News, per l’esperit críticfotografia del fotomuntatge amb hexàgons sobre medicina del text presentat pel CFA Vallès

MOLTES FELICITATS!!!