Vídeo Promocional APP Banyoles CFA Pla de l’Estany

logo de la nova app gratuïta Descobre l'entorn de l'Estany de Banyoles creadada per l'alumnat de GES del CFA Pla de l'Estany

El CFA Pla de l’Estany de Banyoles ha participat en el projecte d’Apadrinem el nostre patrimoni i l’alumnat de GESO del centre ha ajudat en la construcció de l’aplicació mòbil Estany de Banyoles. En ella destaquen els punts d’interès al voltant del llac de Banyoles. La flora i la fauna són altres informacions destacables.

Al document  Coneguem l’Estany de Banyoles trobareu informació més detallada del projecte.

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida volem felicitar el CFA Pla de l’Estany!