ESCOLES+SOSTENIBLES, CFA EL CARMEL

persones adultes en un hort

Dins del projecte d‘Escoles + Sostenibles el CFA El Carmel publica un butlletí quinzenal per reforçar la visibilitat d’accions exemplars en els centres educatius de la xarxa i en aquesta ocasió han escollit el projecte triennal que està duent a terme a l’escola!!! Ha publicat una entrevista que van fer a la Comissió que s’encarrega de planificar i engrescar tant al professorat com a l’alumnat en totes les seves accions.

La sostenibilitat i el compromís amb el medi ambient  sempre han estat un pilar clau en el nostre projecte educatiu. I ara més que mai!!!

Aquí podeu llegir l’article. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!