Eeny, meeny, miny, moe

logotip del concurs eeny meeny miny me

Els jocs més divertits de carrer quan érem infants

Des del Centre de Formació d’Adults CFA Eugeni d’Ors d’Esplugues de Llobregat, l’Enric López i la Montserrat Buitrago ens proposa aquest projecte d’interacció entre alumnes de diferents nivells.

Ensenyaments: A2-A3-GES1-CAM-CFGS

Llengua: Anglès

Nivell de llengua:  A1 i A2 (Common European Framework)

Descripció:

– Projecte adreçat als alumnes del nostre centre de formació d’adults.

– Es tracta d’una proposta per reforçar les habilitats cognitives i comunicatives dels alumnes.

– “Els jocs més divertits de carrer  quan érem infants” és un tema que els alumnes  coneixen de primera mà: els jocs que van compartir amb altres infants al carrer al llarg de l’etapa infantil.

– El professor farà de guia, prepararà i monitoritzarà les activitats, alhora  vetllarà perquè els estudiants superin les dificultats que es puguin anar trobant.

Objectius:

1. Facilitar la interacció de l’alumnat en el procés d’ensenyament-aprenentatge en un moment de confinament i estat d’alarma.
    2. Construir nous aprenentatges sobre la base de les experiències i coneixements previs, tant lingüístics com socioculturals.
    3. Alimentar la curiositat dels alumnes per altres maneres de fer.
    4. Reforçar els coneixements gramaticals (present i passat).
    5. Incrementar l’ús de les TIC com una oportunitat d’interacció en un moment de confinament.
    6. Treballar de manera interdisciplinari.

Calendari: 5 setmanes (27/04/2020 al 28/05/2020).

Enllaç de contacte: eeny, meeny, miny, moe eTwinning project