Estudis Postobligatoris al CFA Carme Karr

El centre CFA Carme Karr es troba situat al centre penintenciari de Lledoners i ofereix als seus alumnes la possibilitat de cursar estudis postobligatoris en col·laboració amb l’IOC i la UNED.

La voluntat i les ganes d’aprendre dels seus alumnes fan que les limitacions materials no siguin un obstacle per continuar amb la seva formació. L’educació ajuda en la seva inserció social, laboral…

Els docents, a banda de la seva funció acadèmica, fan un acompanyament, una orientació, un reforçament de l’autonomia dels alumnes… FAN UNA APOSTA PER L’EDUCACIÓ AL LLARG DE LA VIDA!!

Des del Servei d’Educació al Llarg de la Vida volem felicitar els alumnes del CFA Carme Karr per aquesta aposta de futur educatiu i els docents del centre per ajudar-los!