11. Gestió d’incidències i peticions

Conversa amb el Marc Torres, gestor TIC de Girona.

 

Més informació: 

Remedy (Pautic o Portal d’autoservei)

Aplicació per notificar incidències també coneguda com a PAUTIC o Portal d’autoservei. És el canal òptim per notificar la majoria d’incidències. Al estar més pautat, es redueixen els errors de notificació i recepció, i es disminueix el temps de resolució.

Conversem amb la Marta Monterde, amb amplia experiència com a Gestora TIC del Baix Llobregat.

 

Més informació

🧩 Accés a l’aplicació Remedy/Pautic/Portal d’autoservei


📖 Per ser coordinadors digitals a Remedy, l’equip directiu ha d’accedir amb les seves credencials i anar a:
Necessito demanar > Autorització de serveis TIC CiSE a Remedy > Sol·licitar Ara. Cal tramitar una petició d’alta i posar el DNI del nou coordinador digital.


📄 Manual d’ús de Remedy (v3.0)
Desembre de 2019. Tot i que l’aplicació pot presentar alguns canvis, és una bona referència per conèixer el funcionament general.


📖 Afegir aplicació a Company Portal


Converses sobre Remedy


📖 Opcions recomanades d’avaria o mal funcionament
Resum visual de les opcions que tenen més probabilitats de resolució ràpida via Remedy.

Scroll to Top