4. Aplicacions i serveis corporatius

Aplicacions i serveis relacionats amb el Pla digital (PEDC)

Quins permisos necessito per poder administrar aquestes aplicacions?

• Per administrar l’INDIC: rol “INDIC (coordinació digital)”. Es configura a GUAC (vegeu més endavant en aquesta mateixa pàgina).
  • Per administrar IDI: rol “IDI (director)”. Es configura a GUAC.
  • Per poder administrar els equips Windows PEDC d’alumnat i docents: rol INTUNE. Es configura a GUAC.
  • Per demanar el servei i administrar alguns aspectes del Moodle del centre (si és EIX-Moodle): gestor Àgora. Més informació.

Es poden instal·lar aplicacions en els ordinadors d’alumnes i docents?
Sí. Consulteu el catàleg d’aplicacions.

Per aprofundir

Altres aplicacions i serveis relacionats amb la coordinació digital

CORREU XTEC
📖 Basat en el gestor de correu web Gmail.
🔗 Alta d’usuari XTEC
📄 Guia TU+TIC: Quins problemes ens podem trobar amb el correu XTEC?

RALC
📖 Registre d’alumnes. És necessari que un alumne estigui donat d’alta a RALC perquè aparegui a la resta d’aplicacions. Si un alumne no apareix a INDIC o IDI, consulteu amb el vostre equip directiu.

GUAC
📖 L’aplicació GUAC ofereix a l’equip directiu la possibilitat de gestionar l’accés a les aplicacions corporatives. És l’aplicació on el vostre equip directiu us ha de donar permisos per accedir a l’INDIC, IDI i d’altres aplicacions corporatives (com Esfer@).

GICAR
📖 Sistema d’identificació corporativa de la Generalitat de Catalunya. És un sistema d’identificació que permet Single Sign On (una vegada autenticat en un servei corporatiu, pots accedir a la resta de serveis sense haver de tornar-te a autenticar).
📖 L’usuari és el DNI i la contrasenya cal canviar-la cada 6 mesos.
🔗 Portal d’autogestió de contrasenyes

EIX-MOODLE
📖 Plataforma de Departament d’Educació, basada en Moodle, que permet als centres implementar un entorn virtual d’aprenentatge (EVA) al centre.
🔗 Preguntes freqüents
🔗 Fòrum de suport

NODES
📖 Plataforma del Departament d’Educació, basada en WordPress, que permet als centres crear el un web del centre amb característiques avançades.
🔗 Web del projecte
🔗 Guia ràpida
🔗 Preguntes freqüents
🔗 Fòrum de suport

GEPSE (Aplicació obsoleta)
📖 Aplicació d’inventari de maquinari, amb diverses funcionalitats (notificar incidències, programació de visites, etc.). Ja no es fa servir però es pot consultar com a històric.
🔗 Documentació de l’aplicació