“Educació de qualitat com a objectiu i com a mitjà” Marina Gay

MARINA GAY

Directora de CATESCO

Enginyera de camins, canals i ports. Actualment és directora de CATESCO (l’antic Centre UNESCO de Catalunya), que té per missió promoure els valors i principis de la UNESCO a la societat catalana. I des de l’adopció de l’Agenda 2030 per part de NU, CATESCO ha fet una incidència especial en la transformació educativa com a via per assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Després de treballar 13 anys en el sector de l’obra pública, passa a dedicar-se professionalment al sector de l’educació el 2016, quan entra a formar part de l’equip d’Escola Nova 21, amb l’objectiu de dissenyar i implementar l’estratègia d’orientació al canvi de paradigma educatiu a 500 centres a través de l’aprenentatge col·laboratiu en xarxa, en col·laboració amb els ajuntaments dels centres implicats i en base als postulats de canvi educatiu de la UNESCO.

Quant a l’associacionisme, prové de l’escoltisme, des d’on desenvolupa la seva experiència i passió per la participació en la vida pública i l’educació com a eina de transformació social. A Escoltes Catalans, la seva entitat, duu a terme diverses responsabilitats, entre les quals representant internacional de l’organització en el moviment mundial, responsable de les relacions exteriors de l’entitat i presidenta entre el 2006 i el 2009.

Presentació digital de la ponència

Proposta de treball suggerida per la  ponent amb l’objectiu de desenvolupar la proposta en centre.
Recordeu que per poder certificar cal presentar una proposta dels cinc seminaris que heu triat.

CONTINGUTS DE LA PONÈNCIA