Relació entre lideratge i resultats

El dimecres 17 de març, de 17:00 a 19:00 hores, ens retrobem amb la Mireia Tintoré, investigadora responsable del Grup de Recerca d’Organització d’Institucions Educatives i Professionalització i membre del Grup de Recerca Consolidat EDO, en la tercera i última sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en organització i gestió de centre.

Podeu veure la gravació de la sessió a continuació:

Disposeu de la presentació digital utilitzada per la Mireia Tintoré al document següent:

Convidats a la sessió:

Lourdes Pérez. Exdirectora de l’Institut Hipàtia d’Alexandria de Lliçà d’Amunt i inspectora referent d’innovació i xarxes dels serveis territorials del Maresme – Vallès Oriental.
M. Elena Aznar. Directora de l’Institut Escola Magraners de Lleida.
Roser Cervera. Directora de l’Institut Escola Baix a Mar de Vilanova i la Geltrú.

Després de la sessió, la Mireia Tintoré us comparteix un article i unes preguntes de reflexió:

Finalment, disposeu d’una activitat de reflexió sobre el cas de l’escola Oreneta: