⭕ Centre amfitrió:
Escola Sant Ignasi (web del centre)
🕐 Visita virtual:
Dimecres 28 d’abril, a les 9:30h
▶ Descripció:
Fer, pensar i comunicar és la base del nostre aprenentatge i per aconseguir-ho el treball per projectes és la base metodològica del nostre centre. A través dels projectes donem sentit a l’aprenentatge, potenciem l’autonomia, el treball en equip i la iniciativa personal. Per avançar cap a la personalització de l’aprenentatge fent ús de les carpetes d’aprenentatge amb l’objectiu de que l’alumne es faci més conscient d’allò que està aprenent i pugui identificar allò que necessita per avançar.
⬆ Fortaleses en què se centra la visita:
El camí de transformació que hem fet a l’escola, el treball per projectes, la
carpeta d’aprenentatge, la gestió de l’aula, el lideratge distribuït.
❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:
Creiem que explicar el nostre camí que hem fet com a centre, identificant els punt que han funcionat i les dificultats, pot ajudar a centres a posar-se en marxa o continuar el camí iniciat. També l’estructura que fem del treball per projectes i la gestió d’aula pot ajudar a entendre com ho fem per personalitzar l’aprenentatge. Per aconseguir tot això també podem explicar com ens organitzem a les hores d’exclusiva per ajudar a identificar aquells aspectes importants que cal tenir presents a l’hora d’anar plantejant processos de transformació a l’escola.
🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Sílvia Basora, Cap d’Estudis de l’Escola Sant Ignasi, de Manresa.
Núria Garriga, Secretària de l’Escola Sant Ignasi, de Manresa.
🎟 Persones convidades al debat:
Alba Garcia, del Col·legi Singuerlín, de Santa Coloma de Gramenet.
Víctor Arribas, Director de l’Escola Soriano Montagut, d’Amposta.
Raquel Martos, de l’Escola Enric Grau i Fontserè, de Flix.
Maria Colell, Secretària de l’Escola Setelsis, de Solsona.
🎬 Accés a la visita virtual:
Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).