Escola La Immaculada – Visites Virtuals Guiades

⭕ Centre amfitrió:

Escola La Immaculada (web del centre)

🕐 Visita virtual:

Dijous 15 d’abril, a les 9:30h

▶ Descripció:

L’objectiu fonamental de l’Escola La Immaculada és crear uns contextos d’aprenentatge significatiu on els nens i nenes hi participin de manera activa i creixin socialment i intel·lectual amb uns valors que els permetin desenvolupar-se de manera crítica, positiva, creativa, col·laborativa i responsable. L’aprenentatge curricular globalitzat ocupa un 75% de les hores lectives i es caracteritza per incloure-hi directament els llenguatges artístics.

Això es fa en dos sentits: es pot partir d’una proposta d’art com a motivació inicial per desenvolupar projectes d’aprenentatge o bé es pot concloure un projecte amb una mirada artística. Fomentem l’autonomia de l’alumnat i el situem al centre del seu aprenentatge, dotant-lo d’eines que li donin capacitat d’autoregular-se i afavorim que es desenvolupi en un context d’aprenentatge entre iguals.

⬆ Fortaleses en què se centra la visita:

Aprenentatge curricular globalitzat, pla personal, la mirada artística com a enriquidora dels processos d’aprenentatge, eines d’avaluació, les bones preguntes, transformació d’espais, implicació de l’alumnat en el propi procés d’aprenentatge.

❓ A què poden trobar resposta les persones visitants:

És possible aprendre de manera globalitzada, l’empoderament de l’alumne motiva el seu aprenentatge, aprenentatge entre iguals, creació de materials propis a ed. infantil i primària, desenvolupament del pensament crític.

🔅 Persones representants del centre amfitrió:
Dimas Fàbregas, Director del Col·legi La Immaculada, de Vilassar de Dalt.
Núria Aznar, Sotsdirectora del Col·legi La Immaculada, de Vilassar de Dalt.

🎟 Persones convidades al debat:
Anna Farrés, Directora de l’Institut Escola Pla de l’Avellà, de Cabrera de Mar.
Marta Vendrell, de l’Institut Escola Pla de l’Avellà, de Cabrera de Mar.
Cristina González, Cap d’Estudis de l’Institut Escola Daniel Mangrané, de Jesús.
M. Àngels Soldevila, de l’Escola El Turó, de Bigues i Riells.
Cristina Bollo, de l’Escola Garona, de Vielha e Mijaran.
Olga Lazcano, de l’Escola Enric Grau Fontserè, de Flix.
Rosa Maria de la Fuente, Directora de l’Escola Espai 3, de Sant Joan Despí.

🎬 Accés a la visita virtual:

Si visualitzeu l’esdeveniment en directe, podreu participar-hi a través del xat del canal YouTube del Laboratori si hi accediu directament (Mira a YouTube).