Escrivim un assaig sobre el tema: S’han de vendre medicaments homeopàtics a les farmàcies?

En aquesta activitat, l’alumnat llegeix, cerca informació, participa en un debat i finalment escriu un assaig sobre homeopatia i pseudociències. S’introdueixen ajudes específiques per valorar la fiabilitat o certesa dels arguments.

Al llarg de les tasques que cal desenvolupar, l’alumnat mobilitza diferents habilitats comunicatives. En el document enllaçat aquí, s’analitzen els aspectes de llengua implicats en l’activitat i recollits en el currículum de l’àmbit cientificotecnològic.

Podeu trobar l’activitat en aquest enllaç.

Font de la imatge: piqsels.com