Comprendre els enunciats dels problemes matemàtics

Us recomanem una sèrie d’articles de Juan Cruz, expert en temes relacionats amb les dificultats de comprensió lectora. Aquesta sèrie recopila anàlisis i propostes sobre el fet que la comprensió de l’enunciat dels problemes matemàtics incideix en la bona resolució que l’alumne en fa. Efectivament, la resolució de problemes és una de les activitats on més pes té el llenguatge verbal dins de l’àmbit matemàtic, per bé que no és l’única.

L’article enllaça a diversos articles anteriors, com ara:

Dos dels articles s’orienten a l’alumnat amb problemes d’aprenentatge, un dels quals s’adreça especialment a atendre alumnes de secundària.

Full de problemes