Una pàgina per ensenyar l’alumnat a fer bones preguntes

Saber fer bones preguntes, tant les que fa el docent com les que formulen els alumnes davant d’un tema que els interessa, és una destresa clau per a l’aprenentatge que no se sol treballar a fons a les aules, entre altres motius, per la dificultat que implica.

El Right Question Institute (RQI) és una institució privada que ofereix recursos i formació per ensenyar i aprendre a formular bones preguntes i a buscar les respostes. S’adreça a tots els nivells educatius i a tots els àmbits curriculars i conté molts recursos.

Conté molts recursos que es poden consultar lliurement, però per obtenir-ne el màxim profit, val la pena registrar-s’hi i accedir a altres espais.

logo RQI