2a trobada Comunitat de centres referents en transformació educativa. Curs 2020 – 2021

El 17 de desembre en sessió de matí o de tarda, els equips directius de la Comunitat de Centres Referents del Laboratori de Transformació Educativa han participat en la 2a trobada del curs per avançar en l’organització de les visites virtuals entre centres, compartir les propostes del Laboratori per aprofundir en els 5 focus escollits pels mateixos centres a principis de curs i que es poden circumscriure en els 3 eixos de la innovació pedagògica, i presentar la iniciativa Grups de Discussió que es desenvoluparà al llarg del proper trimestre i a la que els centres referents hi estan convidats.

Podeu accedir a la presentació de la jornada a continuació:

Com a recordatori, us llistem tot seguit els 5 focus d’aprofundiment per Créixer en comunitat:

• Aprofundim en PERSONALITZACIÓ

Dissenyar entorns que assegurin la personalització i la inclusió per a l’equitat i la justícia social.

• Aprofundim en METODOLOGIES

Emprar metodologies globalitzades i de naturalesa social que permetin un aprenentatge actiu per desenvolupar el propi itinerari vital.

• Aprofundim en COMUNITAT EDUCATIVA

Implicar la comunitat educativa, i molt especialment l’alumnat, en la presa de decisions del centre.

• Aprofundim en AVALUACIÓ

Generar una cultura avaluativa que garanteixi l’autoregulació de l’aprenentatge de manera transversal en la vida del centre.

• Aprofundim en AUTONOMIA I COMUNICACIÓ

Garantir l’autonomia, el pensament crític i la comunicació entre tots els membres de la comunitat educativa.

Els centres i les persones que no vàreu poder assistir a la trobada teniu a la vostra disposició el vídeo de la primera part comuna: