3a. sessió de centres amb Facilitació del Laboratori

La 3a. sessió de la Comunitat de Centres amb Facilitació del Laboratori de Transformació Educativa es realitza telemàticament el dijous 17 de juny, de 17:00 a 19:00 hores. La jornada s’organitza en dos moments, el primer en 10 sales simultànies de diàleg entre centres, i un segon que es retransmet a través del canal YouTube del Laboratori. Cadascuna de les persones inscrites a la sessió ha rebut per correu electrònic l’enllaç a la sala de diàleg assignada.

Garantir l’autonomia, el pensament crític i la comunicació a la Comunitat Educativa.

1a part (17:00 – 17:55) (YouTube – Canal del Laboratori)

• Benvinguda
  • Presentació del Subdirector General d’Innovació i Formació, el Sr. Jesús Moral
  • Ponència del Dr. Jaume Funes. I si no tinguéssim escola?
  • Presentació del Cap de Servei d’Innovació, Xarxes i Serveis Educatius, el Sr. Josep Biayna

2a part (18:00 – 19:00) (GoogleMeet – enllaç facilitat per correu a cadascuna de les persones inscrites)

• Reflexionem a part de 4 preguntes formulades pel Dr. Jaume Funes:
    • Què vol dir innovar, construir junts una escola, en el marc del dret a una escola universal?
    • Per què l’escola transforma la curiositat infantil per descobrir en abúlia d’adolescent obligat a aprendre? On es perd el desig d’aprendre?
    • L’escola és el lloc de les preguntes. Però, quines són les respostes que estan prohibides a l’escola?
    • Què podem fer per explicar millor a les famílies l’escola innovadora que construïm i de quina manera podem recollir i transformar tot allò que elles esperen de l’escola?
  • Tancament de la sessió i comiat

Podeu accedir a continuació al canal YouTube del Laboratori per seguir la primera part de la sessió: