Avui dijous, 28 de gener, ens trobem amb l’Héctor Ruiz, director de la International Science Teaching Foundation i autor de “¿Cómo aprendemos? Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza”, en la primera sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en metodologies innovadores.
L’Héctor ens va proposar la lectura prèvia del següent article, escrit expressament per a la sessió d’avui, l’Aprenentatge actiu:
Aquesta lectura ens ha permès posar-nos en context. També hem pogut reflexionar sobre les qüestions que ens planteja l’Héctor al mateix document.
A continuació podeu accedir a la gravació de la sessió:
Les persones convidades al debat de la segona part de la sessió han estat:
Mercè Sayós. Mestra de l’Escola Vall-Llobrega i facilitadora del Laboratori a Girona.
Noa Padín. Referent de xarxes al Consorci d’Educació de Barcelona i facilitadora del Laboratori a Barcelona.
Alberto Esteban. Cap d’Estudis de l’IE Daniel Mangrané i facilitador del Laboratori a Terres de l’Ebre.
Les properes sessions són:
- Pràctica productiva (11 febrer 2021)
- Aprenentatge cooperatiu (4 març 2021)
- Avaluació formativa i feedback (11 març 2021)
- Metacognició: estratègies i avaluació formadora (24 març 2021)